dc.contributor.author |
Поджинська, Руслана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-30T12:39:27Z |
|
dc.date.available |
2021-03-30T12:39:27Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Поджинська Р. О. Соціальний супровід дітей, позбавлених батьківського піклування в умовах закладів загальної середньої освіти: магістерська роб.: 232 Соціальне забезпечення / Руслана Олександрівна Поджинська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 109 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5025 |
|
dc.description.abstract |
Одним з найважливіших проявів кризи у сучасному українському суспільстві є збільшення дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків. Падіння рівня життя і моральних засад, збільшення числа неблагополучних сімей призвело до того, що діти часто «витісняються» на вулицю, наслідком чого є зростання безпритульності. Через недосконалість системи обліку, високу динаміку зростання числа дітей, які виховуються в умовах депривації, точну їх кількість в нашій країні назвати навряд чи можливо. Родина є важливим чинником соціально-культурної адаптації й інтеграції дитини, що допомагає їй опановувати себе, налагоджувати позитивне спілкування із широким колом однолітків, переборювати психологічні труднощі. Спілкування дає дитині навички соціальних контактів у процесі діяльності, що вкрай важливо для її сьогодення і для її майбутнього життя. Метою даної роботи є виявлення особливостей процесу соціально-психологічної адаптації, як основного завдання психологічного супроводу дітей, що виховуються поза сім’ями, до умов навчальних закладів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Соціальний супровід дітей, позбавлених батьківського піклування в умовах закладів загальної середньої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |