Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Поджинська, Руслана Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-30T12:39:27Z | |
dc.date.available | 2021-03-30T12:39:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Поджинська Р. О. Соціальний супровід дітей, позбавлених батьківського піклування в умовах закладів загальної середньої освіти: магістерська роб.: 232 Соціальне забезпечення / Руслана Олександрівна Поджинська. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 109 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5025 | |
dc.description.abstract | Одним з найважливіших проявів кризи у сучасному українському суспільстві є збільшення дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків. Падіння рівня життя і моральних засад, збільшення числа неблагополучних сімей призвело до того, що діти часто «витісняються» на вулицю, наслідком чого є зростання безпритульності. Через недосконалість системи обліку, високу динаміку зростання числа дітей, які виховуються в умовах депривації, точну їх кількість в нашій країні назвати навряд чи можливо. Родина є важливим чинником соціально-культурної адаптації й інтеграції дитини, що допомагає їй опановувати себе, налагоджувати позитивне спілкування із широким колом однолітків, переборювати психологічні труднощі. Спілкування дає дитині навички соціальних контактів у процесі діяльності, що вкрай важливо для її сьогодення і для її майбутнього життя. Метою даної роботи є виявлення особливостей процесу соціально-психологічної адаптації, як основного завдання психологічного супроводу дітей, що виховуються поза сім’ями, до умов навчальних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Соціальний супровід дітей, позбавлених батьківського піклування в умовах закладів загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |