Abstract:
Модернізація освітньої системи передбачає використання у практиці інноваційних технологій, які спрямовані на підвищення якості навчання, застосування новітніх форм та методів. У законодавчо-нормативних актах України, що стосуються освітнього процесу (Закон України «Про освіту», Державна національна програма «Освіта», Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ ст., Концепція Національної програми інформатизації) йде мова про такі провідні орієнтири у розвитку освіти: використання інноваційних технологій, оновлення змісту та форм організації навчально-виховного процесу, впровадження у навчально-виховний процес новітніх особистісно-орієнтованих педагогічних технологій та науково-методичних досягнень. Найчастіше інноваційні технології передбачають застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітньому процесі. Вони забезпечують доступність та відкритість освіти усім верствам населення, незалежно від віку, національності чи фізичного стану здоров’я. Це особливо стає важливим для осіб з особливими освітніми потребами, можливості яких у набутті знань, умінь та навичок з допомогою традиційних засобів навчання є обмеженими. Мета – розкрити особливості використання інноваційних технологій навчання старшокласників з порушеннями слуху.