dc.contributor.author |
Гамувка, Наталія Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-31T11:28:43Z |
|
dc.date.available |
2021-03-31T11:28:43Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Гамувка Н. С. Національне виховання молодших школярів з порушеннями слуху: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Степанівна Гамувка. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5036 |
|
dc.description.abstract |
Оновлення сучасної української освіти супроводжується інтенсивним пошуком шляхів удосконалення педагогічного процесу в усіх ланках освітньої системи. Не стала винятком у цьому плані і початкова шкільна освіта. Серед багатьох проблем змісту початкової шкільної освіти особливе місце на сьогодні займають питання, пов'язані з національним вихованням. Концепція розвитку особистості дитини до освітнього процесу в закладах шкільної освіти припускають включення елементів народної культури в зміст освіти. Спадщина кожного народу містить цінні ідеї та досвід виховання. Національна вихованість або етнічна ідентичність, як усвідомлення своєї приналежності до певного етносу, формується у людини в перші роки її життя. Актуальність нашого дослідження зумовлена реалізацією основних цілей Національної доктрини освіти України: забезпечити історичну наступність поколінь, збереження, поширення і розвиток національної культури, виховання дбайливого ставлення до історичної та культурної спадщини; формування культури миру і міжособистісних відносин, що виявляються в національній та релігійній терпимості, шанобливе ставлення до мов, традицій і культури інших народів. Мета дослідження полягає в розробці педагогічних умов підвищення ефективності національного виховання молодших школярів з порушеннями слуху. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Національне виховання молодших школярів з порушеннями слуху |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |