Аннотации:
Оновлення сучасної української освіти супроводжується інтенсивним пошуком шляхів удосконалення педагогічного процесу в усіх ланках освітньої системи. Не стала винятком у цьому плані і початкова шкільна освіта. Серед багатьох проблем змісту початкової шкільної освіти особливе місце на сьогодні займають питання, пов'язані з національним вихованням. Концепція розвитку особистості дитини до освітнього процесу в закладах шкільної освіти припускають включення елементів народної культури в зміст освіти. Спадщина кожного народу містить цінні ідеї та досвід виховання. Національна вихованість або етнічна ідентичність, як усвідомлення своєї приналежності до певного етносу, формується у людини в перші роки її життя. Актуальність нашого дослідження зумовлена реалізацією основних цілей Національної доктрини освіти України: забезпечити історичну наступність поколінь, збереження, поширення і розвиток національної культури, виховання дбайливого ставлення до історичної та культурної спадщини; формування культури миру і міжособистісних відносин, що виявляються в національній та релігійній терпимості, шанобливе ставлення до мов, традицій і культури інших народів. Мета дослідження полягає в розробці педагогічних умов підвищення ефективності національного виховання молодших школярів з порушеннями слуху.