Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Голуб, Дмитро Петрович | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T11:33:21Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T11:33:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Голуб Д. П. Емоції як засіб формування соціальної поведінки молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дмитро Петрович Голуб. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5037 | |
dc.description.abstract | Проблема розвитку емоційної сфери школярів з інтелектуальними порушеннями та її вплив на формування соціальної поведінки є на даний час недостатньо вивченою. Удосконалення системи виховання дітей з порушеннями розумового розвитку, діагностика їх психічного розвитку вимагає більш глибокого вивчення емоційно-вольової сфери і особливостей її впливу на соціальну поведінку цієї категорії дітей. Від того, як буде побудовано процес виховання, на які функції воно буде опиратись залежить не лише якість шкільного навчання, а й формування особистості школяра в цілому. Проблема формування особистості та її поведінки залишається центральною як для психологічної науки так і соціально-практичної роботи. Можна вести мову лише про поодинокі вдалі прийоми, причому особливість цих прийомів виявляється в тому, що вони добре спрацьовують в руках своїх творців, але не можуть служити рецептами, які придатні для масового використання. Мета роботи - вивчення особливостей розвитку емоційної сфери молодших школярів з інтелектуальними порушеннями та впливу емоційно-вольової сфери учнів на формування у них соціальної поведінки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Емоції як засіб формування соціальної поведінки молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |