Короткий опис(реферат):
Проблема розвитку емоційної сфери школярів з інтелектуальними порушеннями та її вплив на формування соціальної поведінки є на даний час недостатньо вивченою. Удосконалення системи виховання дітей з порушеннями розумового розвитку, діагностика їх психічного розвитку вимагає більш глибокого вивчення емоційно-вольової сфери і особливостей її впливу на соціальну поведінку цієї категорії дітей. Від того, як буде побудовано процес виховання, на які функції воно буде опиратись залежить не лише якість шкільного навчання, а й формування особистості школяра в цілому. Проблема формування особистості та її поведінки залишається центральною як для психологічної науки так і соціально-практичної роботи. Можна вести мову лише про поодинокі вдалі прийоми, причому особливість цих прийомів виявляється в тому, що вони добре спрацьовують в руках своїх творців, але не можуть служити рецептами, які придатні для масового використання. Мета роботи - вивчення особливостей розвитку емоційної сфери молодших школярів з інтелектуальними порушеннями та впливу емоційно-вольової сфери учнів на формування у них соціальної поведінки.