dc.contributor.author |
Григораш, Тетяна Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-31T11:44:41Z |
|
dc.date.available |
2021-03-31T11:44:41Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Григораш Т. В. Логопедична робота з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Вікторівна Григораш. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5039 |
|
dc.description.abstract |
У сучасній освітній парадигмі особлива увага приділяється формуванню особистісних компетенцій дитини, найважливіше місце серед яких відводиться комунікативним компетенціям. Пріоритет комунікативних компетенцій проходить через весь освітній простір, спочатку через розвиток у особистості усного мовлення, а надалі й писемного. Мова, як інтеграційна функція, відбиває когнітивні можливості дитини, що забезпечують пошук і передачу інформації та визначають можливості соціальної взаємодії між людьми. Читання в початковій школі виступає універсальним навчальним процесом, а в основній та старшій школі стає інструментом самонавчання, найважливішим джерелом особистісного розвитку, засобом пізнання світу і себе в цьому світі. Мета дослідження полягає у визначенні теоретичних та методичних основ змісту логопедичної роботи з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією 5-7 класів, на основі виявлення структурно-функціональних особливостей читання цієї категорії дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Логопедична робота з формування читацьких компетенцій в учнів з дислексією |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |