Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Козловець, Анна Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T12:14:19Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T12:14:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Козловець А. В. Особливості операцій мислення у дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Вікторівна Козловець. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5044 | |
dc.description.abstract | Розвиток особистості учнів з інтелектуальними порушеннями значною мірою залежить від того, наскільки умови навчання та виховання відповідають її можливостям. Організація корекційно спрямованого навчання є запорукою подолання наявних інтелектуальних порушень та розвитку гармонійної особистої дітей. Одним із основних психічних процесів, на який слід спрямовувати корекційний вплив у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями є мислення, що забезпечує цілісне пізнання світу. Мислення займає провідне місце серед пізнавальних процесів та забезпечує відображення навколишньої дійсності у всіх зв’язках та відношеннях. Мислення є об'єктом досліджень різних галузей науки. Першою наукою, яка вивчала правила та закони наукового (понятійного) мислення була логіка. Філософія вивчає мислення у контексті теорії пізнання. Філософів цікавлять питання первинності мислення чи матерії. У філософії мислення розглядається передусім як суспільно-історичний процес, як історичний розвиток пізнавальних можливостей людства. Мета дослідження – визначити особливості та рівень розвитку операцій мислення учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості операцій мислення у дітей з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |