Короткий опис(реферат):
Наше суспільство ставить перед спеціальною школою завдання забезпечувати необхідний рівень загального розвитку її вихованців, у тому числі розвитку їх фізичних сил і можливостей. Фізичний стан дитини з інтелектуальним порушенням, її рухові можливості значною мірою визначають її дієздатність у навчанні й у праці. У спеціальній школі фізичне виховання має свою специфіку, яка обумовлюється відхиленнями в розумовому і фізичному розвитку учнів. Специфіка полягає у тому, що загальні завдання фізичного виховання вирішуються у єдності з корекційними завданнями шляхом подолання або послаблення недоліків у фізичному розвитку, руховій функції, пізнавальній діяльності школярів з інтелектуальними порушеннями. Змістом занять з фізичного виховання є в основному рухові дії у вигляді фізичних вправ. Виконуючи вправи учні оволодівають руховими уміннями і пов’язаними з ними знаннями, розвивають свої фізичні можливості і психічні функції. Від характеру фізичних вправ і методики їх застосування залежить корекційно-розвивальний потенціал фізичного виховання учнів спеціальної школи. Результативність фізичного виховання визначається його загальним впливом на удосконалення функціональної діяльності всіх систем організму дитини з інтелектуальним порушенням і поліпшенням його компенсаторних можливостей, а також спрямованим впливом на корекцію й розвиток тих психічних процесів і нервово-м’язових механізмів, на основі яких здійснюється ефективне виконання рухових дій. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити особливості моторно-рухової сфери учнів спеціальної школи.