Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кушнір, Денис Анатолійович | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T12:34:25Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T12:34:25Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кушнір Д. А. Особливості моторно-рухової сфери молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Денис Анатолійович Кушнір. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5046 | |
dc.description.abstract | Наше суспільство ставить перед спеціальною школою завдання забезпечувати необхідний рівень загального розвитку її вихованців, у тому числі розвитку їх фізичних сил і можливостей. Фізичний стан дитини з інтелектуальним порушенням, її рухові можливості значною мірою визначають її дієздатність у навчанні й у праці. У спеціальній школі фізичне виховання має свою специфіку, яка обумовлюється відхиленнями в розумовому і фізичному розвитку учнів. Специфіка полягає у тому, що загальні завдання фізичного виховання вирішуються у єдності з корекційними завданнями шляхом подолання або послаблення недоліків у фізичному розвитку, руховій функції, пізнавальній діяльності школярів з інтелектуальними порушеннями. Змістом занять з фізичного виховання є в основному рухові дії у вигляді фізичних вправ. Виконуючи вправи учні оволодівають руховими уміннями і пов’язаними з ними знаннями, розвивають свої фізичні можливості і психічні функції. Від характеру фізичних вправ і методики їх застосування залежить корекційно-розвивальний потенціал фізичного виховання учнів спеціальної школи. Результативність фізичного виховання визначається його загальним впливом на удосконалення функціональної діяльності всіх систем організму дитини з інтелектуальним порушенням і поліпшенням його компенсаторних можливостей, а також спрямованим впливом на корекцію й розвиток тих психічних процесів і нервово-м’язових механізмів, на основі яких здійснюється ефективне виконання рухових дій. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити особливості моторно-рухової сфери учнів спеціальної школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості моторно-рухової сфери молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |