dc.contributor.author |
Мішеніна, Анжела Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-31T12:54:57Z |
|
dc.date.available |
2021-03-31T12:54:57Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Мішеніна А. В. Використання лепбуків у корекційній роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анжела Володимирівна Мішеніна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 112 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5049 |
|
dc.description.abstract |
У сучасній корекційній освіті одним з перспективних методів для корекції та розвитку пізнавальних процесів дошкільників з інтелектуальними порушеннями є педагогічна технологія «лепбук». Інтерактивна папка дає змогу дітям в ігровій формі засвоїти матеріал з певної теми, при цьому активно взаємодіяти з вихователем та однолітками, поєднуючи різні види діяльності та постійно оновлюючи змістове наповнення посібника. Таким чином, особливості порушень пізнавальної сфери дітей даної категорії і, відповідно, методи, засоби і технології її формування та корекції залишаються недостатньо вивченими. Тому питання щодо використання технології «лепбук» у корекційно-виховній роботі для формування уявлень про навколишнє середовище у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями є на сьогодні актуальним і потребує подальшого вивчення та експериментального впровадження. Мета – експериментально перевірити ефективність використання лепбуків у корекційній роботі з формування уявлень про навколишній світ з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання лепбуків у корекційній роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |