Abstract:
У сучасній корекційній освіті одним з перспективних методів для корекції та розвитку пізнавальних процесів дошкільників з інтелектуальними порушеннями є педагогічна технологія «лепбук». Інтерактивна папка дає змогу дітям в ігровій формі засвоїти матеріал з певної теми, при цьому активно взаємодіяти з вихователем та однолітками, поєднуючи різні види діяльності та постійно оновлюючи змістове наповнення посібника. Таким чином, особливості порушень пізнавальної сфери дітей даної категорії і, відповідно, методи, засоби і технології її формування та корекції залишаються недостатньо вивченими. Тому питання щодо використання технології «лепбук» у корекційно-виховній роботі для формування уявлень про навколишнє середовище у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями є на сьогодні актуальним і потребує подальшого вивчення та експериментального впровадження. Мета – експериментально перевірити ефективність використання лепбуків у корекційній роботі з формування уявлень про навколишній світ з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями.