Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мішеніна, Анжела Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T12:54:57Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T12:54:57Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мішеніна А. В. Використання лепбуків у корекційній роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анжела Володимирівна Мішеніна. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 112 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5049 | |
dc.description.abstract | У сучасній корекційній освіті одним з перспективних методів для корекції та розвитку пізнавальних процесів дошкільників з інтелектуальними порушеннями є педагогічна технологія «лепбук». Інтерактивна папка дає змогу дітям в ігровій формі засвоїти матеріал з певної теми, при цьому активно взаємодіяти з вихователем та однолітками, поєднуючи різні види діяльності та постійно оновлюючи змістове наповнення посібника. Таким чином, особливості порушень пізнавальної сфери дітей даної категорії і, відповідно, методи, засоби і технології її формування та корекції залишаються недостатньо вивченими. Тому питання щодо використання технології «лепбук» у корекційно-виховній роботі для формування уявлень про навколишнє середовище у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями є на сьогодні актуальним і потребує подальшого вивчення та експериментального впровадження. Мета – експериментально перевірити ефективність використання лепбуків у корекційній роботі з формування уявлень про навколишній світ з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання лепбуків у корекційній роботі з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |