DSpace Repository

Особливості становлення професійно-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей

Show simple item record

dc.contributor.author Неботова, О. В.
dc.date.accessioned 2021-03-31T12:58:19Z
dc.date.available 2021-03-31T12:58:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Неботова О. В. Особливості становлення професійно-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / О. В. Неботова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5050
dc.description.abstract Ціннісні орієнтації є стрижнем особистості, а ціннісно-смислова сфера – її базовою підструктурою. Струнка несуперечлива система ціннісних орієнтацій визначає продуктивність життя, а встановлення пріоритетів спрощує ситуацію життєвого вибору. Ціннісно-смиcлова система, її зміст, структура, ієрархія мають у студентів закладів вищої освіти конкретні вияви як у професійній, так і в особистісній сфері. Важливою складовою частиною ефективності освіти є виховання професійно-ціннісних орієнтацій особистості, а одним із провідних завдань навчально-виховного процесу у вищій школі є формування в студентської молоді готовності до продуктивної праці як творчого процесу створення духовних і матеріальних цінностей. Це передбачає оновлення аксіологічних аспектів у вихованні студентів як одного з пріоритетних напрямів навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Мета дослідження полягає в узагальненні науково-практичного доробку у визначені сутності і змісту поняття «цінність», «професійні цінності», дослідженні професійних цінностей особистості у контексті фахової підготовки майбутніх фахівців, визначені умов формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості становлення професійно-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account