Аннотации:
Ціннісні орієнтації є стрижнем особистості, а ціннісно-смислова сфера – її базовою підструктурою. Струнка несуперечлива система ціннісних орієнтацій визначає продуктивність життя, а встановлення пріоритетів спрощує ситуацію життєвого вибору. Ціннісно-смиcлова система, її зміст, структура, ієрархія мають у студентів закладів вищої освіти конкретні вияви як у професійній, так і в особистісній сфері. Важливою складовою частиною ефективності освіти є виховання професійно-ціннісних орієнтацій особистості, а одним із провідних завдань навчально-виховного процесу у вищій школі є формування в студентської молоді готовності до продуктивної праці як творчого процесу створення духовних і матеріальних цінностей. Це передбачає оновлення аксіологічних аспектів у вихованні студентів як одного з пріоритетних напрямів навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Мета дослідження полягає в узагальненні науково-практичного доробку у визначені сутності і змісту поняття «цінність», «професійні цінності», дослідженні професійних цінностей особистості у контексті фахової підготовки майбутніх фахівців, визначені умов формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів.