Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Неботова, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T12:58:19Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T12:58:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Неботова О. В. Особливості становлення професійно-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / О. В. Неботова. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5050 | |
dc.description.abstract | Ціннісні орієнтації є стрижнем особистості, а ціннісно-смислова сфера – її базовою підструктурою. Струнка несуперечлива система ціннісних орієнтацій визначає продуктивність життя, а встановлення пріоритетів спрощує ситуацію життєвого вибору. Ціннісно-смиcлова система, її зміст, структура, ієрархія мають у студентів закладів вищої освіти конкретні вияви як у професійній, так і в особистісній сфері. Важливою складовою частиною ефективності освіти є виховання професійно-ціннісних орієнтацій особистості, а одним із провідних завдань навчально-виховного процесу у вищій школі є формування в студентської молоді готовності до продуктивної праці як творчого процесу створення духовних і матеріальних цінностей. Це передбачає оновлення аксіологічних аспектів у вихованні студентів як одного з пріоритетних напрямів навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти. Мета дослідження полягає в узагальненні науково-практичного доробку у визначені сутності і змісту поняття «цінність», «професійні цінності», дослідженні професійних цінностей особистості у контексті фахової підготовки майбутніх фахівців, визначені умов формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості становлення професійно-ціннісних орієнтацій студентів педагогічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |