Abstract:
Нова українська школа передбачає формування в учнів вмінь корис-тування різними комп’ютерними технологіями. Таке завдання потребує удосконалення запровадження педагогічних технологій навчання в закла-дах освіти. Це однаково стосується і освіти дітей з особливими освітніми потребами. Водночас важливо, щоб учні навчались свідомо, тобто були замотивованими до оволодіння освітою. Враховуючи, що нинішня молодь не уявляє свого життя без комп’ютера, потрібно використати його як засіб підвищення мотивації до навчання. Саме така необхідність і обумовлює актуальність проблеми дослідження. Успішне виконання завдань спеціальної школи можливе лише тоді, коли всі педагогічні заходи спрямовуватимуться на послаблення або подолання психічних та фізичних недоліків учнів з інтелектуальними порушеннями та ДЦП, на їхній подальший цілісний особистісний розвиток шляхом викорис-тання сучасних інноваційних навчальних і корекційних технологій, так як викори-стання традиційних не завжди дають позитивний результат. Система корекційних заходів на учнів має впливати на особистість в цілому і виявлятися у єдності таких її компонентів, як пізнавальні й емоційно-вольові психічні процеси; досвід (знання, вміння, навички); спрямованість; поведін-ка; а також має бути розрахована на тривалий час. Метою дослідження є визначення особливостей використання іннова-ційних навчально-корекційних технологій у формуванні позитивної навчальної мотивації дітей з інтелектуальними порушеннями та ДЦП.