Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Абрамчук, Орися Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T10:32:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T10:32:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Абрамчук О. М. Формування моральної якості «Доброта» у першокласників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Орися Михайлівна Абрамчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5055 | |
dc.description.abstract | Сучасне українське суспільство в силу глобальних і локальних процесів переживає стрімку трансформацію, яка охопила всі сфери людської життєдіяльності, що обумовило зміни у міжособистісній взаємодії в соціумі. Як наслідок, вирішальною умовою є підвищення рівня моральної вихованості особистості. Моральне виховання – складова єдиного процесу суспільного виховання поряд з громадянським, національним, інтелектуальним, трудовим, фізичним, естетичним та іншими напрямками виховання. Воно включає формування відповідних переконань, моральних почуттів, звичок, потреб, стійких моральних якостей особистості. Метою морального виховання виступає гармонійно розвинена і суспільно активна особистість з високим моральним потенціалом, що бажає і вміє працювати, духовно багата і фізично досконала, а показником – моральна вихованість, одиницею якої є моральні якості. Мета дослідження –розробити педагогічне забезпечення формування моральної якості «доброта» у першокласників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування моральної якості «Доброта» у першокласників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |