Аннотации:
Сучасне українське суспільство в силу глобальних і локальних процесів переживає стрімку трансформацію, яка охопила всі сфери людської життєдіяльності, що обумовило зміни у міжособистісній взаємодії в соціумі. Як наслідок, вирішальною умовою є підвищення рівня моральної вихованості особистості. Моральне виховання – складова єдиного процесу суспільного виховання поряд з громадянським, національним, інтелектуальним, трудовим, фізичним, естетичним та іншими напрямками виховання. Воно включає формування відповідних переконань, моральних почуттів, звичок, потреб, стійких моральних якостей особистості. Метою морального виховання виступає гармонійно розвинена і суспільно активна особистість з високим моральним потенціалом, що бажає і вміє працювати, духовно багата і фізично досконала, а показником – моральна вихованість, одиницею якої є моральні якості. Мета дослідження –розробити педагогічне забезпечення формування моральної якості «доброта» у першокласників з інтелектуальними порушеннями.