dc.contributor.author |
Білокінь, Юлія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-02T10:37:20Z |
|
dc.date.available |
2021-04-02T10:37:20Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Білокінь Ю. О. Корекція діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Олександрівна Білокінь. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5056 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей. Провідним напрямком психічного розвитку дошкільників є розвиток комунікативних навичок, що зосереджується на стимуляції мовленнєвої активності та розвитку мовленнєвого діалогу у дітей. Діти можуть відповідати на звернене до них мовлення, звертатись із запитаннями до дорослого, повторювати за ним слова, вирази, наслідувати звуковимову. Мета дослідження –визначити рівень розробленості даної проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, з’ясувати методики вивчення рівня сформованості і корекції діалогічного мовленняу дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Об’єкт дослідження –розвиток діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження –корекція діалогічного у дошкільників з інтелектуальними порушеннями засобами ігрової та навчальної діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |