Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей. Провідним напрямком психічного розвитку дошкільників є розвиток комунікативних навичок, що зосереджується на стимуляції мовленнєвої активності та розвитку мовленнєвого діалогу у дітей. Діти можуть відповідати на звернене до них мовлення, звертатись із запитаннями до дорослого, повторювати за ним слова, вирази, наслідувати звуковимову. Мета дослідження –визначити рівень розробленості даної проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, з’ясувати методики вивчення рівня сформованості і корекції діалогічного мовленняу дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Об’єкт дослідження –розвиток діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження –корекція діалогічного у дошкільників з інтелектуальними порушеннями засобами ігрової та навчальної діяльності.