ElarK-PNU

Корекція діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білокінь, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2021-04-02T10:37:20Z
dc.date.available 2021-04-02T10:37:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Білокінь Ю. О. Корекція діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Олександрівна Білокінь. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5056
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку дошкільної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей. Провідним напрямком психічного розвитку дошкільників є розвиток комунікативних навичок, що зосереджується на стимуляції мовленнєвої активності та розвитку мовленнєвого діалогу у дітей. Діти можуть відповідати на звернене до них мовлення, звертатись із запитаннями до дорослого, повторювати за ним слова, вирази, наслідувати звуковимову. Мета дослідження –визначити рівень розробленості даної проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, з’ясувати методики вивчення рівня сформованості і корекції діалогічного мовленняу дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Об’єкт дослідження –розвиток діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження –корекція діалогічного у дошкільників з інтелектуальними порушеннями засобами ігрової та навчальної діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція діалогічного мовлення у дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу