Короткий опис(реферат):
Сучасне суспільство характеризується посиленням уваги до освітнього процесу, що активізує необхідність пошуку інноваційних підходів до навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями, аналізу теоретичних положень і практичних способів посилення виховного впливу корекційного педагога на їх особистісне становлення. Пізнавальний та мовленнєвий розвиток дитини тісно пов’язані між собою, але разом з тим розвиток мовлення і пізнавальної діяльності характеризуються певними особливостями. Формування мовлення ґрунтується на розвитку пізнавальної діяльності, але ці два процеси є відносно автономними. Взаємозалежність та взаємозв’язок пізнавального та мовленнєвого компонентів у структурі порушень мовленнєвого розвитку підлітків з інтелектуальними порушеннями залишається складною і недостатньо вивченою проблемою. Мета дослідження – визначити теоретичні та практичні аспекти сформованості писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями та їх корекції.