dc.contributor.author |
Ванник, Віталіна Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-02T10:57:08Z |
|
dc.date.available |
2021-04-02T10:57:08Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Ванник В. В. Корекція писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Віталіївна Ванник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5057 |
|
dc.description.abstract |
Сучасне суспільство характеризується посиленням уваги до освітнього процесу, що активізує необхідність пошуку інноваційних підходів до навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями, аналізу теоретичних положень і практичних способів посилення виховного впливу корекційного педагога на їх особистісне становлення. Пізнавальний та мовленнєвий розвиток дитини тісно пов’язані між собою, але разом з тим розвиток мовлення і пізнавальної діяльності характеризуються певними особливостями. Формування мовлення ґрунтується на розвитку пізнавальної діяльності, але ці два процеси є відносно автономними. Взаємозалежність та взаємозв’язок пізнавального та мовленнєвого компонентів у структурі порушень мовленнєвого розвитку підлітків з інтелектуальними порушеннями залишається складною і недостатньо вивченою проблемою. Мета дослідження – визначити теоретичні та практичні аспекти сформованості писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями та їх корекції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |