Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ванник, Віталіна Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T10:57:08Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T10:57:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ванник В. В. Корекція писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Віталіївна Ванник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5057 | |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство характеризується посиленням уваги до освітнього процесу, що активізує необхідність пошуку інноваційних підходів до навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями, аналізу теоретичних положень і практичних способів посилення виховного впливу корекційного педагога на їх особистісне становлення. Пізнавальний та мовленнєвий розвиток дитини тісно пов’язані між собою, але разом з тим розвиток мовлення і пізнавальної діяльності характеризуються певними особливостями. Формування мовлення ґрунтується на розвитку пізнавальної діяльності, але ці два процеси є відносно автономними. Взаємозалежність та взаємозв’язок пізнавального та мовленнєвого компонентів у структурі порушень мовленнєвого розвитку підлітків з інтелектуальними порушеннями залишається складною і недостатньо вивченою проблемою. Мета дослідження – визначити теоретичні та практичні аспекти сформованості писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями та їх корекції. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |