ElarK-PNU

Корекція писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ванник, Віталіна Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-04-02T10:57:08Z
dc.date.available 2021-04-02T10:57:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ванник В. В. Корекція писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Віталіївна Ванник. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5057
dc.description.abstract Сучасне суспільство характеризується посиленням уваги до освітнього процесу, що активізує необхідність пошуку інноваційних підходів до навчання та виховання дітей з психофізичними порушеннями, аналізу теоретичних положень і практичних способів посилення виховного впливу корекційного педагога на їх особистісне становлення. Пізнавальний та мовленнєвий розвиток дитини тісно пов’язані між собою, але разом з тим розвиток мовлення і пізнавальної діяльності характеризуються певними особливостями. Формування мовлення ґрунтується на розвитку пізнавальної діяльності, але ці два процеси є відносно автономними. Взаємозалежність та взаємозв’язок пізнавального та мовленнєвого компонентів у структурі порушень мовленнєвого розвитку підлітків з інтелектуальними порушеннями залишається складною і недостатньо вивченою проблемою. Мета дослідження – визначити теоретичні та практичні аспекти сформованості писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями та їх корекції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція писемного мовлення у підлітків з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу