dc.contributor.author |
Вознюк, Діана Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-02T11:00:49Z |
|
dc.date.available |
2021-04-02T11:00:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Вознюк Д. О. Корекція довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Олегівна Вознюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5058 |
|
dc.description.abstract |
В сучасних умовах розвитку незалежного українського суспільства все частіше виникають нові проблеми в спеціальній психології та корекційній педагогіці, що потребують їх вирішення. Відповідно до положення про спеціальну загальноосвітню школу для дітей з інтелектуальними порушеннями провідна роль відводиться корекції відхилень їх психофізичного розвитку. У Державному стандарті спеціальної початкової освіти зосереджується увага на особистісно-орієнтованому та соціально-психологічному спрямуванні розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, а саме зазначено, що при корекції необхідно використовувати провідний вид діяльності відповідного віку дітей, який поступово набуває для них провідного значення. Мета дослідження полягає у встановленні сутності процесів розвитку довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями; підборі та апробації діагностичної програми з’ясування властивостей уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями; розробці змістового та організаційного забезпечення корекції довільної уваги у даної категорії учнів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція довільної уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |