ElarK-PNU

Формування уваги у старших дошкільників із дизартрією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилюк, Віта Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-04-02T11:04:12Z
dc.date.available 2021-04-02T11:04:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гаврилюк В. В. Формування уваги у старших дошкільників із дизартрією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віта Вікторівна Гаврилюк. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5059
dc.description.abstract Сучасний стан розвитку спеціальної освіти в Україні потребує належного теоретико-методологічного та інструментального її рівнів з метою підвищення ефективності психолого-педагогічної допомоги та корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення. В умовах сьогодення, як мовленнєве порушення, все частіше зустрічається дизартрія. Даний феномен пов’язано з умовами сучасної екології, а також з його етіологією та патогенезом. Емансипація жіночої статі виокремлює різний бік її прояву як у позитивному, так і негативному розумінні. Різні негативні впливи, як зовнішні, так і внутрішні, впливають на народження жінкою здорової дитини, яка немає будь-яких психофізичних порушень, а також і на подальший стан жінки. Рівень розвитку медичних досліджень поки що не дає можливості забезпечити охорону трудової діяльності та здорового способу життя майбутньої матері, саме тому у на в країні підвищується рівень народження дітей із різними патологіями, зокрема дітей з порушеннями мовлення, з дизартрією. Мета дослідження – вивчити психолого-педагогічні аспекти розвитку уваги у старших дошкільників із дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування уваги у старших дошкільників із дизартрією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу