Аннотации:
Сучасний стан розвитку спеціальної освіти в Україні потребує належного теоретико-методологічного та інструментального її рівнів з метою підвищення ефективності психолого-педагогічної допомоги та корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення. В умовах сьогодення, як мовленнєве порушення, все частіше зустрічається дизартрія. Даний феномен пов’язано з умовами сучасної екології, а також з його етіологією та патогенезом. Емансипація жіночої статі виокремлює різний бік її прояву як у позитивному, так і негативному розумінні. Різні негативні впливи, як зовнішні, так і внутрішні, впливають на народження жінкою здорової дитини, яка немає будь-яких психофізичних порушень, а також і на подальший стан жінки. Рівень розвитку медичних досліджень поки що не дає можливості забезпечити охорону трудової діяльності та здорового способу життя майбутньої матері, саме тому у на в країні підвищується рівень народження дітей із різними патологіями, зокрема дітей з порушеннями мовлення, з дизартрією. Мета дослідження – вивчити психолого-педагогічні аспекти розвитку уваги у старших дошкільників із дизартрією.