Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Грабенко, Марина Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T11:12:44Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T11:12:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Грабенко М. В. Формування словесно-логічного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Василівна Грабенко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5061 | |
dc.description.abstract | Рівень розвитку сучасного суспільства, його освітньої структури, передбачає постановку перед науковцями у галузях загальної та спеціальної психології і педагогіки ряду завдань, розв’язання яких сприяло б підвищенню рівня психофізичного розвитку дітей. У спеціальній психології та корекційній педагогіці предметом дослідження щодо форм активності дітей з інтелектуальними порушеннями першочерговим напрямком визначався процес діяльності, що розглядав вирішення дітьми завдань навчально-практичного циклу. Сутність та особливості діяльності відповідної нозології дітей значною мірою визначалися в навчально-виховному процесі. У молодших школярів з інтелектуальними порушеннями виявлено низький рівень розвитку та своєрідність прояву багатьох структурних компонентів діяльності, які значно вливають як на процес її проходження, так і на її ефективність та результативність. Е. Сеген, характеризуючи дитину з інтелектуальними порушеннями, зазначав, що така дитина нічого не знає, нічого не може і нічого не хоче, що вказує, передусім, на брак у них мотивації діяльності. Мета дослідження – встановити зміст, сутність та особливості розвитку словесно-логічного мислення в учнів з інтелектуальними порушеннями початкової школи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування словесно-логічного мислення у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |