dc.contributor.author |
Копанець, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-02T11:23:33Z |
|
dc.date.available |
2021-04-02T11:23:33Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Копанець Н. І. Корекція звуковимови у старших дошкільників з дислалією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Іванівна Копанець. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 124 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5062 |
|
dc.description.abstract |
Навчально-виховний і корекційний процес є складним та включає в себе багато аспектів,особливо це стосується дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, тому що правильна звуковимова та розвиток фонематичного слуху стануть основою для успішного опанування писемного мовлення та подальшого навчання. Успішність навчально-виховного і корекційно-розвитколвого процесу залежить від стану сформованості психічних процесів, зацікавленість і активність дитини та усіх учасників корекційного та навчально-виховного процесу, ступінь сформованості інших процесів. Нажаль при порушенні звуковимови порушуються і інші процеси, що ускладнює корекційний процес. Мета дослідження: розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованій системи роботи з корекції звуковимови у старших дошкільників із дислалією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція звуковимови у старших дошкільників з дислалією |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |