Abstract:
Навчально-виховний і корекційний процес є складним та включає в себе багато аспектів,особливо це стосується дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, тому що правильна звуковимова та розвиток фонематичного слуху стануть основою для успішного опанування писемного мовлення та подальшого навчання. Успішність навчально-виховного і корекційно-розвитколвого процесу залежить від стану сформованості психічних процесів, зацікавленість і активність дитини та усіх учасників корекційного та навчально-виховного процесу, ступінь сформованості інших процесів. Нажаль при порушенні звуковимови порушуються і інші процеси, що ускладнює корекційний процес. Мета дослідження: розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованій системи роботи з корекції звуковимови у старших дошкільників із дислалією.