ElarK-PNU

Корекція звуковимови у старших дошкільників з дислалією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Копанець, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2021-04-02T11:23:33Z
dc.date.available 2021-04-02T11:23:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Копанець Н. І. Корекція звуковимови у старших дошкільників з дислалією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Іванівна Копанець. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 124 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5062
dc.description.abstract Навчально-виховний і корекційний процес є складним та включає в себе багато аспектів,особливо це стосується дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, тому що правильна звуковимова та розвиток фонематичного слуху стануть основою для успішного опанування писемного мовлення та подальшого навчання. Успішність навчально-виховного і корекційно-розвитколвого процесу залежить від стану сформованості психічних процесів, зацікавленість і активність дитини та усіх учасників корекційного та навчально-виховного процесу, ступінь сформованості інших процесів. Нажаль при порушенні звуковимови порушуються і інші процеси, що ускладнює корекційний процес. Мета дослідження: розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованій системи роботи з корекції звуковимови у старших дошкільників із дислалією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Корекція звуковимови у старших дошкільників з дислалією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу