dc.contributor.author |
Кричка, Ольга Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-02T11:27:06Z |
|
dc.date.available |
2021-04-02T11:27:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Кричка О. В. Формування навичок спілкування у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення засобами сюжетно-рольової гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Володимирівна Кричка. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5063 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі в Україні відбувається якісні зміни в системі спеціальної дошкільної освіти дітей з мовленнєвими порушеннями. Свідченням цього є оновлення структури та змісту роботи дошкільних навчальних закладів та інклюзивно-ресурсних центрів, в яких зосереджується увага на особистісний та психофізичний розвиток даної категорії дітей, здійсненні навчально-виховного процесу й корекції їх мовленнєвого розвитку. Метою спілкування виступають два аспекти: підтримка соціальних контактів і обмін інформацією. Усі ці аспекти комунікації представлені в мовленні дитини і активно нею засвоюються. Саме формування мовленнєвих функцій спонукує дошкільника до оволодіння мовленням, його фонетичним, лексичним, граматичним складом, що є основою процесу спілкування. Навички спілкування виступають як основна форма мовленнєвого спілкування, на основі якої з’являється зв'язне мовлення. Виділяються дві основні сфери спілкування дошкільника - з дорослим і з однолітком. Із самого раннього віку дитину у діалог включає дорослий. Далі досвід мовленнєвого спілкування з дорослими дитина переносить у свої стосунки з однолітками. Мета дослідження – з’ясувати теоретико-практичні аспекти проблеми мовленнєвого розвитку дітей із загальним недорозвитком мовлення, особливостей формування навичок спілкування у них засобами сюжетно-рольової гри. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування навичок спілкування у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення засобами сюжетно-рольової гри |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |