dc.contributor.author |
Литвинчук, Марія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-02T11:28:42Z |
|
dc.date.available |
2021-04-02T11:28:42Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Литвинчук М. В. Особливості формування сюжетно-рольової гри у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Василівна Литвинчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5064 |
|
dc.description.abstract |
Формування всебічно розвиненої особистості витупає важливим завданням дошкільної освіти, яка є базовою складовою системи виховання. Проблема дошкільного виховання дітей з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями розглядається у загальній й спеціальній психолого-педагогічній літературі як одна з актуальних. Разом з тим вивчення дошкільників з інтелектуальними порушеннями розпочато історично, порівняно недавно, а тому проблема фактично залишається мало розробленою і досить вагомою. Основним видом діяльності у дошкільному віці виступає ігрова діяльність. Хоча у дошкільників з інтелектуальними порушеннями вона не набуває самостійно провідного значення, але у процесі корекційно-виховного впливу цей вид діяльності допомагає психофізичному розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями і набуває провідного статусу у даної категорії дітей. Мета дослідження полягає у створенні науково обґрунтованої методики формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з інтелектуальними порушеннями четвертого року навчання, її апробації та впровадження у практику роботи спеціального дошкільного закладу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування сюжетно-рольової гри у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |