Аннотации:
Формування всебічно розвиненої особистості витупає важливим завданням дошкільної освіти, яка є базовою складовою системи виховання. Проблема дошкільного виховання дітей з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями розглядається у загальній й спеціальній психолого-педагогічній літературі як одна з актуальних. Разом з тим вивчення дошкільників з інтелектуальними порушеннями розпочато історично, порівняно недавно, а тому проблема фактично залишається мало розробленою і досить вагомою. Основним видом діяльності у дошкільному віці виступає ігрова діяльність. Хоча у дошкільників з інтелектуальними порушеннями вона не набуває самостійно провідного значення, але у процесі корекційно-виховного впливу цей вид діяльності допомагає психофізичному розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями і набуває провідного статусу у даної категорії дітей. Мета дослідження полягає у створенні науково обґрунтованої методики формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з інтелектуальними порушеннями четвертого року навчання, її апробації та впровадження у практику роботи спеціального дошкільного закладу.