Репозиторий Dspace

Особливості формування сюжетно-рольової гри у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Литвинчук, Марія Василівна
dc.date.accessioned 2021-04-02T11:28:42Z
dc.date.available 2021-04-02T11:28:42Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Литвинчук М. В. Особливості формування сюжетно-рольової гри у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Василівна Литвинчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5064
dc.description.abstract Формування всебічно розвиненої особистості витупає важливим завданням дошкільної освіти, яка є базовою складовою системи виховання. Проблема дошкільного виховання дітей з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями розглядається у загальній й спеціальній психолого-педагогічній літературі як одна з актуальних. Разом з тим вивчення дошкільників з інтелектуальними порушеннями розпочато історично, порівняно недавно, а тому проблема фактично залишається мало розробленою і досить вагомою. Основним видом діяльності у дошкільному віці виступає ігрова діяльність. Хоча у дошкільників з інтелектуальними порушеннями вона не набуває самостійно провідного значення, але у процесі корекційно-виховного впливу цей вид діяльності допомагає психофізичному розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями і набуває провідного статусу у даної категорії дітей. Мета дослідження полягає у створенні науково обґрунтованої методики формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з інтелектуальними порушеннями четвертого року навчання, її апробації та впровадження у практику роботи спеціального дошкільного закладу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості формування сюжетно-рольової гри у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись