Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Литвинчук, Марія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-02T11:28:42Z | |
dc.date.available | 2021-04-02T11:28:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Литвинчук М. В. Особливості формування сюжетно-рольової гри у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Василівна Литвинчук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5064 | |
dc.description.abstract | Формування всебічно розвиненої особистості витупає важливим завданням дошкільної освіти, яка є базовою складовою системи виховання. Проблема дошкільного виховання дітей з типовим розвитком та інтелектуальними порушеннями розглядається у загальній й спеціальній психолого-педагогічній літературі як одна з актуальних. Разом з тим вивчення дошкільників з інтелектуальними порушеннями розпочато історично, порівняно недавно, а тому проблема фактично залишається мало розробленою і досить вагомою. Основним видом діяльності у дошкільному віці виступає ігрова діяльність. Хоча у дошкільників з інтелектуальними порушеннями вона не набуває самостійно провідного значення, але у процесі корекційно-виховного впливу цей вид діяльності допомагає психофізичному розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями і набуває провідного статусу у даної категорії дітей. Мета дослідження полягає у створенні науково обґрунтованої методики формування сюжетно-рольової гри у дошкільників з інтелектуальними порушеннями четвертого року навчання, її апробації та впровадження у практику роботи спеціального дошкільного закладу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування сюжетно-рольової гри у старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |