ElarK-PNU

Формування емотивної сфери у дошкільників із заїканням

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мацько, Мар’яна Ярославівна
dc.date.accessioned 2021-04-19T11:01:27Z
dc.date.available 2021-04-19T11:01:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мацько М. Я. Формування емотивної сфери у дошкільників із заїканням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Ярославівна Мацько. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 107 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5075
dc.description.abstract Орієнтація сучасної логопедії, педагогіки, виховательії на гуманізацію виховного та освітнього процесу висуває в число актуальних проблем створення оптимальних умов розвитку особистості кожної дитини, її особистісного становлення, зокрема емоційно-мотиваційної сфери.Заїкання є одним з найбільш важких та довготривалих порушень мовлення, головними характеристиками якого виступають розлади темпу, ритму й плавності експресивного мовлення з переважаючим ураженням її комунікативної функції. Окрім характерних клінічних ознак, вторинними при заїканні виступають порушення емоційно-мотиваційної сфери. Мета дослідження – теоретико-практичне вивчення формування емотивної сфери у дошкільників із заїканням. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Формування емотивної сфери у дошкільників із заїканням uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу