dc.contributor.author |
Овчаренко, Оксана Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T11:04:06Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T11:04:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Овчаренко О. О. Корекційна спрямованість навчально-виховної роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Олександрівна Овчаренко. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 98 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5076 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні спеціальні заклади дошкільної освіти, дошкільні групи при спеціальних та загальноосвітніх закладах дошкільної та середньої освіти, навчально-реабілітаційні заклади, інклюзивні та інтегровані заклади дошкільної освіти, групи короткотривалого перебування дітей з психофізичними порушеннями є невід'ємною частиною державної спеціальної освітньої системи, в яких здійснюються комплексний психолого-медико-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями. Одним із актуальний питань є розробка нових організаційних форм і змісту педагогічної роботи з дітьми, які раніше не отримували ранню педагогічну корекцію. Саме до такої категорії належать дошкільники з інтелектуальними порушеннями. Підвищенню рівня ефективності корекційної спрямованої навчально-виховної роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями сприяють спеціальні методичні посібники, підручники, методичні рекомендації. Освітньо-виховний процес спирається на науково обґрунтовані програми, що враховують основні психофізичні закономірності та індивідуальні особливості розвитку дошкільників. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекційна спрямованість навчально-виховної роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |