Аннотации:
Сучасні спеціальні заклади дошкільної освіти, дошкільні групи при спеціальних та загальноосвітніх закладах дошкільної та середньої освіти, навчально-реабілітаційні заклади, інклюзивні та інтегровані заклади дошкільної освіти, групи короткотривалого перебування дітей з психофізичними порушеннями є невід'ємною частиною державної спеціальної освітньої системи, в яких здійснюються комплексний психолого-медико-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями. Одним із актуальний питань є розробка нових організаційних форм і змісту педагогічної роботи з дітьми, які раніше не отримували ранню педагогічну корекцію. Саме до такої категорії належать дошкільники з інтелектуальними порушеннями. Підвищенню рівня ефективності корекційної спрямованої навчально-виховної роботи з дошкільниками з інтелектуальними порушеннями сприяють спеціальні методичні посібники, підручники, методичні рекомендації. Освітньо-виховний процес спирається на науково обґрунтовані програми, що враховують основні психофізичні закономірності та індивідуальні особливості розвитку дошкільників.