Аннотации:
Серед основних напрямків реформування системи спеціальної освіти в Україні є пошук шляхів підвищення ефективності навчання та виховання дитини з психофізичними порушеннями, врахування індивідуальних потреб у корекційній роботі, забезпечення успішної соціалізації дітей, у яких в силу психічних або фізичних недоліків порушений перебіг типового розвитку. В сучасних умовах спеціальна школа не обмежується лише компенсаторним навчанням і вихованням, а спрямована на розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді, забезпечення умов її самореалізації. Мета дослідження – вивчити особливості прояву естетичної діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями, визначити особливості формування естетичних здібностей у навчально-виховному та корекційному процесі.