dc.contributor.author |
Соколишин, Марія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T11:48:49Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T11:48:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Соколишин М. В. Корекція змістового компоненту з природознавства у старшокласників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Василівна Соколишин. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5081 |
|
dc.description.abstract |
Значення природознавства у системі освіти визначається, насамперед тим, що в основі науки про живу природу лежить пізнання довкілля. Уся історія матеріальної культури пов’язана із застосуванням законів живої природи. Людина, як живий організм є частиною природи, її існування і виживання не можливе без збереження довкілля. Досвід вчителів спеціальних шкіл свідчить про те, що на уроках природознавства та на інших уроках практично не використовуються навчально-дослідницькі методи, або якщо використовуються, то у поодиноких випадках. Недостатня розробленість проблеми змістового компоненту природознавства, співвідношення навчально-дослідницьких методів і пізнавальної діяльності, аналіз можливостей закладених у природознавстві, як шкільному предметі для її вирішення, обумовили тему дипломного роботи магістра. Мета дослідження – дослідити вплив навчально–дослідницьких методів на формування змістового компоненту з природознавства у старших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція змістового компоненту з природознавства у старшокласників з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |