dc.contributor.author |
Трайчун, Віта Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T12:02:01Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T12:02:01Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Трайчун В. П. Формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віта Петрівна Трайчун. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5084 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей, які мають порушення мовлення та змісту їх корекційного навчання. Показник успішності даної категорії дітей пов'язаний з низьким рівнем їх пізнавальної мотивації. Мета дослідження – вивчити особливості формування мотивації учіння молодших школярів із порушеннями мовлення, їх вікові закономірності. Гіпотеза дослідження – рівень успішності молодших школярів з порушенням мовлення залежить від мотивації учіння і рівня спрямованості на оцінку, чим вищий рівень мотивації учіння, тим нижчий ступінь спрямованості на оцінку. Об’єкт дослідження – пізнавальна мотивація у молодших школярів з порушеннями мовлення. Предмет дослідження – психолого-педагогічне забезпечення формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |