Abstract:
На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти відбувається переосмислення концептуальних підходів до навчання і виховання дітей, які мають порушення мовлення та змісту їх корекційного навчання. Показник успішності даної категорії дітей пов'язаний з низьким рівнем їх пізнавальної мотивації. Мета дослідження – вивчити особливості формування мотивації учіння молодших школярів із порушеннями мовлення, їх вікові закономірності. Гіпотеза дослідження – рівень успішності молодших школярів з порушенням мовлення залежить від мотивації учіння і рівня спрямованості на оцінку, чим вищий рівень мотивації учіння, тим нижчий ступінь спрямованості на оцінку. Об’єкт дослідження – пізнавальна мотивація у молодших школярів з порушеннями мовлення. Предмет дослідження – психолого-педагогічне забезпечення формування пізнавальної мотивації у молодших школярів з порушеннями мовлення.