dc.contributor.author |
Федів, Юлія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T12:05:49Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T12:05:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Федів Ю. В. Особливості проведення профорієнтаційної роботи у підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Вікторівна Федів. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5085 |
|
dc.description.abstract |
Серед основних завдань корекційної педагогіки є забезпечення успішного працевлаштування випускників спеціальних загальноосвітніх шкіл. Залучення до самостійності трудової діяльності підлітка з обмеженою працездатністю має надзвичайно велике соціальне та економічне значення. Цьому сприяють як удосконалення професійної підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями, так і психолого-педагогічного забезпечення профорієнтаційної роботи. Такий підхід до працевлаштування сприяє профілактиці ускладнень інвалідності, уникненню помилок із працевлаштуванням, збереженню робочих рук в тих галузях, де потрібна невисока кваліфікація, де особи з інтелектуальними порушеннями мають непогані можливості для розкриття своїх здібностей. Мета дослідження – визначення особливостей формування готовності до трудової діяльності, працевлаштування та проведення профорієнтаційної роботи з підлітками з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості проведення профорієнтаційної роботи у підлітків з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |