Abstract:
Серед основних завдань корекційної педагогіки є забезпечення успішного працевлаштування випускників спеціальних загальноосвітніх шкіл. Залучення до самостійності трудової діяльності підлітка з обмеженою працездатністю має надзвичайно велике соціальне та економічне значення. Цьому сприяють як удосконалення професійної підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями, так і психолого-педагогічного забезпечення профорієнтаційної роботи. Такий підхід до працевлаштування сприяє профілактиці ускладнень інвалідності, уникненню помилок із працевлаштуванням, збереженню робочих рук в тих галузях, де потрібна невисока кваліфікація, де особи з інтелектуальними порушеннями мають непогані можливості для розкриття своїх здібностей. Мета дослідження – визначення особливостей формування готовності до трудової діяльності, працевлаштування та проведення профорієнтаційної роботи з підлітками з інтелектуальними порушеннями.