dc.contributor.author |
Шпак, Віолетта Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T12:30:24Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T12:30:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Шпак В. М. Корекція рухової гри у дошкільників із дизартричними порушеннями при дитячому церебральному паралічі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віолетта Михайлівна Шпак. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5086 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі проблема виховання і навчання дітей з порушеннями мовлення є однією з найбільш важливих і актуальних питань логопедії. В умовах розвитку системи освіти на перший план висувається створення належних умов для становлення особистості кожної дитини відповідно особливостям її психічного і фізичного розвитку, можливостям і здібностям. Створення педагогічних умов, оптимальних для кожної дитини, на основі особистісно-орієнтованого підходу припускає формування адаптивного соціально-навчального середовища, що включає все різноманіття різних типів освітніх закладів. Розробка науково-обґрунтованих методів і зміст корекційно-педагогічної роботи з дітьми з порушеннями мовлення розглядається як один з пріоритетних напрямів спеціальної педагогіки. Мета дослідження – обґрунтувати умови організації та особливості розвитку рухової гри у дошкільників з дизартричними порушеннями при спастичній диплегії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція рухової гри у дошкільників із дизартричними порушеннями при дитячому церебральному паралічі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |