Abstract:
На сучасному етапі проблема виховання і навчання дітей з порушеннями мовлення є однією з найбільш важливих і актуальних питань логопедії. В умовах розвитку системи освіти на перший план висувається створення належних умов для становлення особистості кожної дитини відповідно особливостям її психічного і фізичного розвитку, можливостям і здібностям. Створення педагогічних умов, оптимальних для кожної дитини, на основі особистісно-орієнтованого підходу припускає формування адаптивного соціально-навчального середовища, що включає все різноманіття різних типів освітніх закладів. Розробка науково-обґрунтованих методів і зміст корекційно-педагогічної роботи з дітьми з порушеннями мовлення розглядається як один з пріоритетних напрямів спеціальної педагогіки. Мета дослідження – обґрунтувати умови організації та особливості розвитку рухової гри у дошкільників з дизартричними порушеннями при спастичній диплегії.