dc.contributor.author |
Одобецька, Олеся Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T12:38:39Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T12:38:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Одобецька О. С. Особливості підготовки до самостійного життя старшокласників з порушеннями слуху: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Сергіївна Одобецька. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 102 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5087 |
|
dc.description.abstract |
Проблема підготовки старшокласників до самостійного життя актуальна завжди, але її пріоритети для суспільства та держави стали виключно значущими в останнє десятиліття. Незважаючи на, здавалося б, значне число психолого-педагогічних досліджень різних аспектів підготовки до самостійного життя учнів старших класів, до цього часу вкрай недостатньо теоретичних і практичних розробок в області психологічної підготовки до самостійного життя, а існуючі технології не знаходять належного поширення в педагогічній практиці. Особливої уваги потребує процес інтеграції молодих людей із порушеннями слуху в сучасне соціальне середовище. Головні завдання держави та освітніх закладів полягають у тому, щоб надати їм можливості навчатися, отримувати кваліфіковану допомогу в процесі реабілітації, брати участь у підготовці молоді до вибору професії, допомогти у реалізації своїх прав як громадянина держави, сприяти підготовці старшокласників з порушеннями слуху до самостійного, дорослого життя. Мета дослідження полягає в розробці та апробації системи виховних занять спрямованих для підготовки до самостійного життя старшокласників з порушеннями слуху. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості підготовки до самостійного життя старшокласників з порушеннями слуху |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |